ماجرای افزایش حق مسکن ۱۴۰۳ کارگران چه بود؟ | معاون وزیر کار مُنکر شد اخبار فروش حواله خوردو جانبازان تکذیب شد قیمت توافقی با دلار ترجیحی | کالا‌ها با دلار چند تومانی وارد می‌شوند؟ یک کیلو گوشت مرغ، چند؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ موادمعدنی دنیاست خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش قیمت دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خودرو بی ام و سری ۵ برای سال ۲۰۲۲ رونمایی شد + تصاویر و فیلم

  • کد خبر: ۹۵۸۷۷
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
خودرو بی ام و سری ۵ برای سال ۲۰۲۲ رونمایی شد +  تصاویر و فیلم
بی ام و سری پنج، برای سال ۲۰۲۲ با امکاناتی جدید به نمایش در آمد.

به گزارش شهرآرانیوز، بی ام و سری پنج، برای سال ۲۰۲۲ با امکاناتی جدید به نمایش در آمد. این مدل به صورت استاندارد با دیفرانسیل عقب عرضه می‌شود و با سیستم چهار چرخ متحرک موجود است. بسته Convenience موجود دارای امکاناتی مانند صندلی‌های جلو گرم شونده و درب صندوق عقب برقی است.

بی ام و سری ۵ سال ۲۰۲۲ دارای یک پیشرانه توربو چهار سیلندر و یک پیشرانه پلاگین هیبریدی است.

هر دو چهار سیلندر در ۵۳۰ i و شش سیلندر در ۵۴۰ i نرم، قدرتمند و کارآمد هستند. برای سال ۲۰۲۱، پیشرانه ۵۴۰ i کمی تقویت می‌شود. هر کدام با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ارائه می‌شود که به طور مستقیم و سریع آن را تعویض می‌کند و از قدرت موجود حداکثر استفاده را می‌برد.

تعداد بازدید : 1199

صندلی‌های استاندارد ممکن است چندان راحت نباشند، اما همچنان می‌توان آن‌ها را به ۱۶ روش تنظیم کرد. فضای صندوق عقب بزرگ BMW با آنچه که رقبای آن ارائه می‌دهند برابری می‌کند و شش چمدان دستی در آنجا جای می‌گیرد.

کابین به خوبی طراحی شده است، اما در مقایسه با کابین رقبا تا حدی ضعیف است. همچنین برای سرنشینان عقب جادار است و دارای مقدار قابل توجهی از فناوری است. صندلی‌های جلوی ۲۰ جهته اختیاری در دسترس است و به هر شکلی که بتوان تصور کرد تنظیم می‌شوند و ساعت‌ها راحتی را فراهم می‌کنند.

کابین فاقد محفظه‌های ذخیره سازی است. برای جا دادن بسته باتری، ۵۳۰ e پلاگین هیبریدی چهار فوت مکعب فضای صندوق عقب کمتری نسبت به مدل‌های غیرهیبریدی دارد.

بی ام وی 2022 بی ام وی 2022 بی ام وی 2022 بی ام وی 2022

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->